»Nova cev predora Učka, dolga 5,6 kilometra, bo ena najmodernejših v Evropi.«
»Cestnine zaradi nove cevi ne bodo zviševali.«
»1. junija 1991 je ob odprtju prve cevi prvi prevozil predor turški državljan in danes po več kot 30 letih skupaj s turškim partnerjem uspešno prebijamo drugo cev.«
»Namreč že dolgo čakamo to našo drugo cev predora, medtem ko so Avstrijci že globoko v Karavankah.«
»V servisni cevi predora Lokev se je dnevno na enem čelu izkopalo približno pet metrov kalote predora. Ker je izkop predora potekal iz dveh smeri, govorimo torej o 10 metrih kalote predora na dan. V servisni cevi predora Beka pa se je pred kratkim naletelo na večji kraški pojav, ki je zadnji mesec upočasnil napredke pri gradnji. Povsem naključno se je zdaj mesto preboja zgodilo v kraški jami, ki je tudi najdaljša kraška jama, ki je bila odkrita in je dolga kar 600 metrov. Trenutno poteka sanacija kraške jame.«
»Šele po koncu te faze pa bo Dars izdal sklep o izboru izvajalca za gradnjo druge cevi karavanškega predora, a so pritožbe mogoče tudi na ta sklep.«
»V zadnjih dneh smo spet priča razkritjem, ki kažejo na netransparentno vodenje velikih državnih infrastrukturnih projektov, kot so gradnja drugega tira, druge cevi predora Karavanke in tretje razvojne osi.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Veseli smo, da smo po petih krogih pritožb na državno revizijsko komisijo danes končno podpisali pogodbo za gradnjo druge cevi karavanškega predora. Zdaj je pred nami najpomembnejši del tega projekta, to je sama gradnja.«
»Odpiranje šampanjca, saj bo to le konec nekega velikega dela, posebej v Karavankah, kjer so najtežji predori. To bo češnja na torti, ne še čisto dokončna, ampak takrat bo konec vsaj tega rudarskega dela izkopa.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju